مدير كل دفتر امور اجتماعي استانداري يزد خبر داد؛

برگزاري راهپيمايي ملي حمايت از توسعه عفاف و حجاب پس از نماز جمعه اين هفته در سراسر كشور


یزدفردا:مدير كل دفتر امور اجتماعي استانداري يزد گفت: پس از برپايي نماز جمعه اين هفته به طور همزمان در سراسر كشور راهپيمايي حمايت از توسعه عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،" سيد محمد رضا قائم محمدي" در نشست كارگروه زنان و خانواده كه با حضور اعضاي اين كارگروه در محل سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد، ضمن تبريك به مناسبت اعياد شعبانيه و گراميداشت ياد و خاطره شهيد محراب و تسليت رحلت فرزند ايشان، از ارسال دفترچه راهكارهاي اجرايي عفاف و حجاب به ادارات و دستگاه هاي استان خبر داد و خاطرنشان ساخت: روز 21 تيرماه كه مقارن است با سالروز حمله رضاخان به مسجد گوهر شاد مشهد( به دليل سركوب سخنان حاميان حجاب) به عنوان روز ملي عفاف و حجاب نامگذاري شده است.


وي افزود: در اين روز استان يزد با برگزاري دوره هاي آموزشي و تربيتي ويژه مربيان بسيج ، حوزه هاي علميه و كاركنان دولت و آغاز طرح برگزاري برنامه هاي متنوعي چون مسابقات نقاشي كودكان در پارك هاي شادي و پيامك، جشنواره عكس عفاف و حجاب، كرسي هاي آزاد انديشي در دانشگاه ها، دوره هاي آموزش ضمن خدمت كارمندان دولت، حضور مبلغان روحاني زن در خوابگاه هاي دانشجويي خواهران و... در راستاي حمايت از توسعه فرهنگ عفاف و حجاب تمام توان خود را به كار خواهد گرفت.


"مديركل دفتر امور بانوان" استانداري يزد نيز در اين مراسم گفت: عفاف و حجاب مورد توجه همگان است كه استان يزد در اين رابطه برنامه هاي دقيق و منظمي را به منظور اجرايي كردن آن ها تنظيم كرده كه ابلاغيه آن به دستگاه هاي اجرايي استان ارسال شده است.


وي افزود: با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده در كارگروه زنان و خانواده استان در سالروز عفاف و حجاب برنامه هاي ويژه و خاصي را در استان شاهد خواهيم بود.


"مريم عبدالحسين زاده " تصريح كرد: برخي تحركات منفي عليه عفاف و حجاب صورت مي پذيرد كه ان شاء الله با اجراي برنامه هاي جامع و كامل در آينده اي نزديك جلوي آن را گرفته و سد محكمي در مقابل حركات دشمان اين نظام و انقلاب باشيم.


در اين نشست اعضا به بيان ديدگاه هاي خود پرداخته و در پايان تصميمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا